EGYbe olvad a Vodafone, a Digi, az Antenna Hungária, és az Invitech – Ez lesz helyettük…
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A Vodafone Magyarország Zrt. január 1-től nevet vált és One Magyarország néven folytatja tevékenységét,
a One márkanév alatt működő vállalatok pedig 2025. év második feléig beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be – olvasható a vállalat sajtóközleményében.
A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben.
A márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlanul folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.

A január 1-től induló One logója.
A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit. A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá az olyan tartalomszolgáltatásokat, mint a hagyományos TV vagy az interaktív digitális tartalmak. 2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára.
Megújul az üzlethálózat is
a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One összesen 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá elérhetők lesznek privát 5G hálózati- és az IoT megoldások is. – írja a 24.hu