Hiba van az egyik bank rendszerében – hiába vásárolnak az ügyfelek nem változik az egyenlegük
Több panasz is érkezett a reggeli órákban az OTP-hez, miszerint nem férnek hozzá a számlájukhoz, nem tudnak kártyával fizetni, illetve nem frissül az egyenlegük fizetés után. A bank szinkronizációs hibára hivatkozik, és egy hibaüzenet várja a netbankba bejelentkezőket is.
Van, akinek még nőtt is a számlaegyenlege, másnál viszont nem jelennek meg a bejövő pénzek.
A bank maga is elismeri, hogy valami nem kerek: az ügyfeleket szinkronizációs problémára figyelmeztető üzenet fogadta az online felhasználói felületen kedd reggel.
Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számlák esetében. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg.
Az OTP Bank szakemberei mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön.
A tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd. Erről újabb tájékoztatást tesz közzé az OTP Bank, addig kérjük ügyfeleink megértését és türelmét.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.
Jelezték, hogy szakembereik „mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön”, ahogy azt is, hogy az érintett tételek „megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd”, amiről újra tájékoztatják az ügyfeleiket, akitől megértést és türelmet, a kellemetlenségért pedig elnézést kérnek.
A hvg.hu e-mailben kért a banktól további tájékoztatást, hogy pontosan mikor lépett fel a probléma, hány ügyfelet érint, és nekik van-e okuk aggodalomra. Válaszukban ezekre nem tértek ki, csupán megismételték a fentieket, illetve hozzátették, hogy
A kártyás vásárlásokat nem érinti a hiba, az egyenlegek erejéig hozzáférhetőek az összegek.